Κώστας Παππής

2/20/2019

ΟΜΑΝ Χ Η Μεσκάτ τη νύχτα


Πώς να είναι η νύχτα στη Μεσκάτ; 




Η τέλεια φωτογράφος και ξεναγός Μαρίνα, η φιλενάδα μου η Θεσσαλονικιά, η Μαρίνα από τη Νότια Μακεδονία αν προτιμάτε (εγώ το προτιμώ και την κράζω ούτω πως για να την τσαντίζω, άσχετο αν αυτή κάνει πως το διασκεδάζει), η Μαρίνα λοιπόν, προθυμοποιήθηκε να μας σεργιανίσει!  Πάρτε θέσεις, οργανωθείτε! 








Για να μην έχω πάλι ιστορίες, σπεύδω να βάλω το επώνυμό της: Μάλλιου! Τι ιστορίες; Να: σε κάποια περασμένη ανάρτηση, που είχα βάλει μαζί με τις δικές μου και δυο-τρεις φωτογραφίες δικές της, έβαλα μόνο το βαφτιστικό της όνομα, παρέλειψα να βάλω το επώνυμό της, και μου ξίνισε. 





- Γιατί, κύριε, εμείς δεν έχουμε επώνυμο;

- Μα ρε Μαρινάκι, τι να το κάνεις το επώνυμο, ΜΙΑ είναι η Μαρίνα…

-Άσε τα σάπια…

Είναι τόσο ματαιόδοξες οι Θεσσαλονικιές κυρίες…



Σε αυτή την ανάρτηση όλες οι φωτογραφίες είναι δικές της. Θα δείτε τα χρώματα της νυχτερινής πρωτεύουσας του Ομάν (στα ελληνικά Muscat by night): τους τρούλους του Μεγάλου Τζαμιού του Qaboos, την Όπερα και άλλα σημαντικά Δημόσια κτίρια. Χρώματα από Χίλιες και μια Νύχτες!








Πάντως οι φωτογραφίες της Μαρίνας είναι μεγαλείο. Σας ευχαριστούμε, καλή μας κυρία Μάλλιου! Όλοι μαζί τώρα: 

- Ίπι ίπι ούμε, σας ευχαριστούμε!






Με την ευκαιρία, δείτε και τις δύο τελευταίες αναρτήσεις για το Ομάν που πέρασα στο blog μου. 

Από δω και πέρα, μόνο νέες, φρέσκες παραλαβές. 

Μας μένει να δούμε φρούρια και  να ταξιδέψουμε ως τις άκρες του Ομάν, στη θάλασσα του Περσικού Κόλπου…