Κώστας Παππής

5/17/2022

Εδώ είμαι εγώ, αν δεν σας θέλουν κάποιοι άλλοι!

 (Γράφτηκε 2 Μαρτίου 2022)


Ένα σχόλιο θέλω να κάνω για την γνωστή απόφαση της Ελληνίδας υπουργού (λέμε τώρα) Σκοταδισμού να κλείσει τα σύνορα της χώρας της (!) στον ρώσικο πολιτισμό.

Ξεκινάω με τι άλλο; Καταφεύγοντας στους αρχαίους ημών προγόνους!

Αθήνα, 425 π.Χ. Ο καταστροφικός Πελοποννησιακός πόλεμος ανάμεσα σε Αθηναίους και Σπαρτιάτες μπαίνει στο έβδομο έτος του (θα κρατήσει 27 ολόκληρα χρόνια, κι αφού όλα θα έχουν γίνει ρημαδιό, οι κερδισμένοι θα είναι οι… Πέρσες).

Στα Λήναια διδάσκεται η κωμωδία του Αριστοφάνη «Αχαρνής». Ο ποιητής είναι 21 ετών και παίρνει το πρώτο βραβείο. Υπόθεση του έργου; Ο Αθηναίος αγρότης Δικαιόπολις, απηυδισμένος από τον πόλεμο που τον είχε τσακίσει, αφού έκανε ό,τι πέρναγε από το χέρι του για να πείσει τους συμπατριώτες του να συνάψουν επιτέλους ειρήνη με τους αντιπάλους τους, αποφασίζει να συνάψει ιδιωτική συνθήκη ειρήνης μόνο για τον ίδιο και την οικογένειά του.

Κλείνω την παρένθεση, πετάω εκεί που της αξίζει την απόφαση της «υπουργού» και καλώ τον κήρυκα να μεταφέρει στον ρωσικό λαό τα κάτωθι:

«Μανάρια μου (που θα έλεγε κι ο Ζαραλίκος)!

Τι μου στενοχωριέστε; Εδώ είμαι εγώ! Εσείς, αν δεν σας θέλουν οι άλλοι συμπατριώτες μου (όχι όλοι, μόνο οι γκαγκά κι οι βαμμένοι στο μαύρο) θα έρχεστε στο δικό μου φτωχικό! Και θα τρώμε και θα πίνουμε και θα συζητάμε σε βαθιά κατάνυξη τα έργα του υπέροχου, αξεπέραστου πολιτισμού σας. Τι Τολστόϊ, τι Ντοστογιέφσκι, τι Τσέχωβ, τι Ταρκόφσκυ, τι Τσαϊκόφσκι, τι …».

Μόνο δυο λέξεις ακόμα: ΚΑΤΩ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ! ΕΙΡΗΝΗ ΤΩΡΑ! ΚΑΤΩ Ο ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΣ!